maandag 4 mei 2015

Opnieuw outlets

Bart en ik zouden vandaag terug gaan naar de outlets om de portemonnee te ruilen en een polo te halen voor Raquel. Ik wilde er al vroeg zijn want het is er super druk. Nog even wat whatsappen over en weer wat we nog mee moesten brengen want nu gingen we toch terug. Joost wilde ook nog mee dus besloten we toch maar weer met zijn allen te gaan. Om 10.00 uur waren we al op het parkeerterrein en nu was er nog plaats genoeg. We parkeerden bij Tommy Hilfiger want daar moesten we toch zijn. Eigenlijk moesten we daar alleen een polo halen maar uiteindelijk werd het toch weer een tas vol. Bij Guess ruilde ik mijn portemonnee dus ik ook helemaal happy. Voor ons nichtje wilden we ook nog even kijken voor Uggs. Die winkel was echter een heel stuk afgelegen van de andere winkels. We moesten dus even zoeken voor we hem gevonden hadden. Hier helaas niet geslaagd. Inmiddels was het toch al weer een uur of 1 en reden we terug naar de villa. Uiteraard moesten weer eerst de aankopen op de foto en worden doorgestuurd via whatsapp.
Ik trok mijn badpak aan en installeerde me lekker bij het zwembad. Het water is verwarmd dus lekker warm. Overdag eigenlijk iets te warm maar 's morgens en 's avonds is dat wel lekker. Joost en Bart kwamen ook in het zwembad en we genoten heerlijk van het mooie weer. Nog even wat gediscussieerd over waar we zouden gaan eten en uiteindelijk werd het Texas Roadhouse. Hier waren we nog niet eerder geweest. Toen we daar aankwamen zaten er veel mensen buiten te wachten. We meldden ons en het zou ongeveer een kwartier tot 25 minuten duren voor we een tafeltje hadden. Dat vonden we wel acceptabel en ook wij gingen buiten zitten wachten. Je kunt hier gratis pinda's halen en de schillen hiervan worden allemaal op de grond gegooid. Ook binnen. Omdat Ton binnenkort jarig is hadden we een bon gekregen voor een gratis voorgerecht. Dit werd de blossom cactus. Eigenlijk hetzelfde als de blomming onion bij het Outback Steakhouse. Vandaag was er ook een actie dat je een 11 oz. steak kreeg voor de prijs van een 6 oz. Ton ,Bart en ik besloten die te nemen en Joost koos voor een hamburger zonder kaas. Toen ze de burger echter kwamen brengen, bleek er toch kaas op te zitten dus terug ermee. Uiteindelijk kreeg hij pas zijn hamburger toen wij al klaar waren met eten. De serveerster gaf aan dat ze het van de rekening af zou trekken dus dat viel dan wel weer mee. Morgen willen we naar Celebration, een stadje van disney en misschien gaan karten. We zien wel, dat is het mooie van vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten