dinsdag 5 mei 2015

Celebration en Florida Mall

Vanmorgen zoals gewoonlijk al weer vroeg op. De rest sliep nog. Dus heb ik de afgelopen twee dagen van mijn blog maar weer even bijgewerkt. Vandaag wilden we naar Celebration gaan en eventueel gaan karten. Celebration is een initiatief van The Walt Disney company om de ideale leefgemeenschap van de toekomst te bouwen. De laatste keer dat we hier waren regende het zo hard dat we de auto langs de kant hebben moeten zetten. We hebben er toen niet veel van meegekregen. Vandaar dat we nog een keer terug wilden gaan. Ook wilden we nog even langs de Dollar Tree. Een winkel waar alles maar een dollar kost. Rond 11 uur reden we weg en stopten eerst bij deze winkel. Ze verkopen hier echt van alles. Wij vonden echter niet heel veel naar onze gading dus reden we een stukje verder op naar Joann. Dit is een grote pippo´s waar ze bakspulletjes verkopen. Uiteraard moest ik daar even zijn. Ik had een kortingscoupon van 40% korting dus even neuzen. Ook hier vond ik alleen maar wat kleine dingetjes dus reden we verder naar Celebration. In het centrum zijn wat winkels en hier heb je zowaar ook wat terrasjes waar je buiten kunt zitten.
We liepen wat door de winkelstraat en dronken wat op het terras bij het Market Street Cafe. Bart nam wat frietjes erbij en Joost wilde wel graag bij Ihop wat eten. We maakten nog wat foto´s en liepen nog even een winkel binnen waar ze hondenkoekjes en kleren verkochten. Super leuk om te zien maar de koekjes zijn ook erg duur. En de hondenkleren die ze verkopen, wie doet er nu zoiets zijn hond aan.
We reden richting villa en stopten onderweg nog even bij Ihop. Dit is een simpel restaurant waar ze wafels, hamburgers etc serveren. Bart had al friet op en Ton kon niks naar zijn zin vinden dus alleen Joost en ik namen wat. Onze buiken waren weer gevuld maar het is geen restaurant waar we vaker zullen komen. We stopten nog even bij de Walmart voor wat boodschappen en Joost kocht nog een ijshockey spel voor de playstation. In de villa is ook een playstation dus ook hier kunnen ze zich er mee vermaken. Dat deden ze uiteraard gelijk en ik installeerde me weer bij het zwembad. Toch heerlijk dat dat kan.
Om 5 uur besloten we toch maar om nog even naar de Florida Mall te gaan. Eigenlijk hadden we dit gepland voor morgen maar vandaag kon ook. Het was erg druk op de weg dus reden we in ruim drie kwartier naar Michaels. Deze winkel ligt vlakbij de mall en ook hier verkopen ze bakspullen. Ook hier had ik een kortingsbon van 20% op al mijn aankopen van. Je kreeg zo en zo het derde product gratis dus had ik echt voor weinig geld wat bakspulletjes. Echt veel hebben ze hier niet maar voor deze prijs toch weer wat leuks. Aan de overkant van Michaels ligt de mall dus daar waren we zo. We deden en rondje en aten wat bij de foodcourt. 3x Raden wat, uiteraard Bourbon Chickesn. We kregen het 4e menu gratis dus dat was weer meegenomen. Eigenlijk hadden we het al weer snel gezien in de mall. We keken nog even voor Uggs bij Dillards maar ze hadden niet waar we naar op zoek waren. Rond 8 uur waren we het beu en reden we terug naar de villa. Weer een dag voorbij. De dagen gaan nu echt snel. Morgen toch maar karten waarschijnlijk, ze voorspellen bewolking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten